Telefoane: 0740 825 825 / 0746 24 24 82 / 0746 24 24 75 / 0746 24 24 74 Email: latotvanzari@gmail.com

Cos

Politica de retur

Dreptul de retragere sau politica noastra de retur

 oferă clienților posibilitatea de a returna produsele în termen de 14 de zile calendaristice de la livrare.

 

LA TOT SRL respecta prevederile ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si confera consumatorului (persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii) dreptul de retur al produselor achizitionate de pe website-ul nostru. Returnarea produselor se poate face inclusiv in urmatoarele situatii:

  1. Ati primit alt produs / alte produse: in cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre LA TOT SRL
    2. Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: in cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia, chiar la momentul receptiei, prin mentionarea acestui lucru pe documentul de transport , va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare! , In acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii,unei,comenzi.
    3. Fara a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de catre consumator in termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor, fara ca acesta sa fie nevoit sa justifice decizia sa.

Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achizitionate de pe website-ul latot.ro. Produsul returnat trebuie sa fie, pe cat posibil, in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

În cazul perioadei de retur extins până la 30 zile calendaristice, în intervalul cuprins între ziua 15 și ziua 30 de la data livrării bunurilor, în situația în care Clientul își exprimă opțiunea de retragere, acesta va suporta atât costurile inițiale de livrare a bunurilor cât și cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat).

Clientul poate să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, însă Clientul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic LA TOT SRL. Clientul răspunde pentru orice eventuală diminuare a valorii bunurilor rezultată din manipularea necorespunzătoare a acestora.Daca marfa comandata este returnata si prezinta urmatoarele defecte:

  • zgariata, murdara, taiata, crapata sau cu urme de lovituri,
  • urme de lichid , sau
  • lipsuri cantitative

Ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Clientul nu poate denunta unilateral contractul (nu isi poate exercita dreptul la retragere) in cazurile prevazute in art. 16 din ordonanta de urgenta 34/2014.

  • produse la metru, tăiate, decupate ,
  • vopsea mixata colorata ,
  • produse deteriorate si neacoperite de garanție ,
  • produse pe comanda speciala.

Condiții speciale de retur:

  • nu sunt acceptate la retur bunurile asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii, daca aceste neconformități nu au fost semnalate în termen de maxim 4 zile lucrătoare de la data livrării lor.
  • becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii și încărcătoarele pot fi returnate doar dacă sunt sigilate;
  • măștile de protecție, mănușile, dezinfectantii, etc pot fi returnate doar daca sunt sigilate
  • dacă au fost achiziționate mai multe bunuri din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat.

Cererile de returnare vor fi soluționate într-un termen de 14 de zile de la data comunicării către SC LA TOT SRL la comenzile de pe latot.ro.ro sau la telefonul de contact 0746242475  0746242482 sau in baza formularelor de contact din site oferind toate informatiile necesare identificarii comenzii si a produselor care fac subiectul cererii de retur. Pe baza detaliilor de identificare a comenzii, un consilier de vânzări vă va indica locația LA TOT SRL unde trebuie returnate produsele. Returul îl puteți face direct în magazin sau, dacă preferați, prin curier la adresa indicată. Vă rugăm să consultați consilierul de vânzări pentru a alege metoda potrivită de transport. După returnarea produselor și recepționarea lor în depozitul LA TOT SRL, se inițiază transferul bancar către contul indicat de client consilierului de vânzări sau, în situația plății comenzii cu cardul, către contul de card folosit inițial de către client.